torsdag, februar 01, 2007

Karen Jespersen bliver opstillet i Favrskov-kredsen

TV2-Nyhederne oplyser, at Karen Jespersen torsdag bliver opstillet for Venstre i den ØSTJYSKE Favrskov-kreds. Det er en ganske pæn stor kreds. Det bliver offentliggjort torsdag på et pressemøde kl. 12.

"... Venstre (har) længe været på udkig efter en markant, kvindelig profil med gennemslagskraft i den nye østjyske storkreds med over en halv million attraktive vælgere. Her skal Karen Jespersen kæmpe mod gamle partifæller og ministerkolleger som Svend Auken i Århus og Henrik Dam Kristensen i Horsens.

Socialdemokratiets partisekretær og folketingskandidat, Henrik Dam Kristensen, har svært ved at se Karen Jespersen som Venstrekvinde:

- Det vil jeg se, før jeg tror det. Jeg har kendt Karen i mange år også privat og jeg synes, hun er en varm kone og en god kollega. Jeg har haft mange samtaler med Karen, og liberal er hun ikke, siger Henrik Dam Kristensen til Jyllands-Posten."

Kilde: Jarl's Blog

Ingen kommentarer: