torsdag, oktober 12, 2006

Der mangler blogs om dansk politik...

Jeg har længe gået og savnet at nogen gad og blogge mere generelt om hvad der sker på den politiske front herhjemme, ikke nødvendigvis kun hvad der sker i kampen mellem islam og vesten, men en blog der i stil med den amerikanske politics1.com forsøger at dele sol og vind lige og fortælle mere nøgternt og objektivt hvad der sker herhjemme. Hvem der stiller op til Folketinget, hvem der gerne vil være borgmestre og hvem der er på vej til at blive eksporteret til Europa-parlamentet. Kort sagt en blog om dansk politik.

Men det er der åbenbart ingen der har haft den samme interesse i som jeg har haft og derfor må jeg jo selv gøre det. Jeg har i de sidste par år blogget om amerikansk politik og det her er et sideløbende projekt som jeg lige vil prøve af de næste par måneder.

Velkommen til.

Med venlig hilsen

David Troels Garby
En blogger

P.S. Hvis du vil skrive med skal du ikke holde dig tilbage med at sende en mail.

1 kommentar:

Jarl Cordua sagde ...

Et rigtigt og godt set initiativ. Skal gerne bidrage!